 |
تاریخ ترخیص: |
|
|
|
|
|
2. |
جنسیت |
|
|
|
|
*
|
|
|
|
|
|
4. |
وضعیت تاهل: |
|
|
|
|
*
|
|
|
|
|
|
| |
|
 |
|
|
1. |
نحوه برخورد پرسنل پذیرش و دریافت راهنمایی های لازم هنگام پذیرش |
|
|
|
|
2. |
سرعت و سهولت در مراحل پذیرش |
|
|
|
|
|
 |
|
|
1. |
طرز برخورد پزشکان و حفظ حریم خصوصی شما هنگام معاینه پزشکی |
|
|
|
|
2. |
ویزیت روزانه توسط پزشک معالج |
|
|
|
|
3. |
دریافت اطلاعات ضروری، پاسخدهی به سوالات و ارائه آموزش های لازم در طول درمان وترخیص توسط پزشک |
|
|
|
| |
|
 |
|
|
1. |
برخورد پرسنل پرستاری به صورت محترمانه، دسترسی به پرستار در صورت نیاز و میزان رسیدگی پرستاران و ارائه خدمات به شما |
|
|
|
|
2. |
پیگیری اقدامات تشخیصی مانند سونوگرافی، آزمایشات، سی تی اسکن و... |
|
|
|
|
3. |
ارائه آموزش های لازم توسط پرستار در زمان ورود به بخش( معرفی بخش، دستبند شناسایی، زنگ احضار و...)، در طول بستری و ترخیص(در خصوص بیماری و داروهای مورد استفاده) |
|
|
|
|
4. |
حفظ حریم خصوصی شما هنگام انجام مراقبت توسط پرسنل پرستاری |
|
|
|
|
|
 |
|
|
1. |
تعویض به موقع لباس ، ملحفه و پتو |
|
|
|
|
2. |
وضعیت نظافت اتاق ها، سرویس های بهداشتی و حمام |
|
|
|
|
|
 |
|
|
1. |
بهداشت و نظافت توزیع کننده غذا |
|
|
|
|
|
| |
|
 |
|
|
1. |
امکانات ارتباطی موجود(تلفن وسیستم اظهار پرستارو ...) و وجود علائم راهنما برای مراجعه کنندگان به واحد های مختلف |
|
|
|
|
2. |
وجود مکان مناسب برای انجام فرایض دینی |
|
|
|
|
3. |
رعایت حفظ حریم خصوصی و تفکیک فضای زن و مرد |
|
|
|
| |
|
 |
|
|
1. |
طرز برخورد و پاسخگویی کارکنان تصویربرداری (رادیولوژی، سونوگرافی، ...) |
|
|
|
|
2. |
مدت انتظار در واحد تصویربرداری |
|
|
|
|
|
 |
|
|
1. |
نحوه برخورد و ارائه راهنمایی های لازم در صورت نیاز |
|
|
|
|
2. |
برقراری نظم در بیمارستان و بخش ها |
|
|
|
|
|
 |
|
|
1. |
نحوه برخورد پرسنل واحد ترخیص و سرعت انجام ترخیص |
|
|
|
|
2. |
پرداخت هزینه فقط در صندوق |
|
|
|
|
|
 |
|
|
1. |
آیا جهت دریافت خدمات تشخیصی و درمانی، دارو ، تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی به بیرون از این مرکز ارجاع شده اید؟ |
|
|
|
|
2. |
در صورت مثبت بودن پاسخ، کدام خدمات تشخیصی و درمانی، دارو ، تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی است؟ |
|
|
|
|
*
|
|
|
|
|
3. |
از خدمات مدکاری در صورت نیاز رضایت دارید؟ |
|
|
|
|
4. |
مهمترین عوامل و افرادی که رضایتنمدی شما را از خدمات بیمارستان فراهم کرده است بنویسید. |
|
|
|
|
5. |
مهمترین عواملی که بیشترین نارضایتی شما را از خدمات بیمارستان فراهم کرده است بنویسید. |
|
|
|
|
6. |
برای بهبود کیفیت خدمات و تامین رضایت بیشتر چه پیشنهادی دارید؟ |
|
|
|
|
|
 |
|