bimarhamrahi
با سلام وآرزوی سلامتی این پرسشنامه جهت تعیین میزان رضایت شما عزیزان از کیفیت خدمات درمانی در این مرکز طراحی شده است، لذا خواهشمند است موارد را به دقت مطالعه کنید و با توجه به راهنمای ذیل پرسشنامه را تکمیل نمایید. از همکاری شما سپاسگزاریم. سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حضرت امیرالمومنین علی (ع) مراغه راهنمای تکمیل فرم: اگر خیلی ناراضی هستید عدد 1، اگر ناراضی هستید عدد 2، اگر تاحدودی راضی هستید عدد 3، اگر راضی هستید عدد 4، اگر خیلی راضی هستید عدد 5 و اگر سوال به شما مربوط نمی شود عدد صفر را وارد نمایید.
مشخصات فردی
تاریخ ترخیص:
1.  نام بخش بستری:
2.  جنسیت
3.  سن
4.  وضعیت تاهل:
5.  سابقه بستری
6.  میزان تحصیلات:
پذیرش
1.  نحوه برخورد پرسنل پذیرش و دریافت راهنمایی های لازم هنگام پذیرش
2.  سرعت و سهولت در مراحل پذیرش
خدمات پزشکی
1.  طرز برخورد پزشکان و حفظ حریم خصوصی شما هنگام معاینه پزشکی
2.  ویزیت روزانه توسط پزشک معالج
3.  دریافت اطلاعات ضروری، پاسخدهی به سوالات و ارائه آموزش های لازم در طول درمان وترخیص توسط پزشک
خدمات پرستاری
1.  برخورد پرسنل پرستاری به صورت محترمانه، دسترسی به پرستار در صورت نیاز و میزان رسیدگی پرستاران و ارائه خدمات به شما
2.  پیگیری اقدامات تشخیصی مانند سونوگرافی، آزمایشات، سی تی اسکن و...
3.  ارائه آموزش های لازم توسط پرستار در زمان ورود به بخش( معرفی بخش، دستبند شناسایی، زنگ احضار و...)، در طول بستری و ترخیص(در خصوص بیماری و داروهای مورد استفاده)
4.  حفظ حریم خصوصی شما هنگام انجام مراقبت توسط پرسنل پرستاری
امکانات بهداشتی
1.  تعویض به موقع لباس ، ملحفه و پتو
2.  وضعیت نظافت اتاق ها، سرویس های بهداشتی و حمام
تغذیه
1.  بهداشت و نظافت توزیع کننده غذا
2.  توزیع به موقع غذا
3.  کیفیت غذا
امکانات رفاهی
1.  امکانات ارتباطی موجود(تلفن وسیستم اظهار پرستارو ...) و وجود علائم راهنما برای مراجعه کنندگان به واحد های مختلف
2.  وجود مکان مناسب برای انجام فرایض دینی
3.  رعایت حفظ حریم خصوصی و تفکیک فضای زن و مرد
تصویربرداری
1.  طرز برخورد و پاسخگویی کارکنان تصویربرداری (رادیولوژی، سونوگرافی، ...)
2.  مدت انتظار در واحد تصویربرداری
نگهبانی
1.  نحوه برخورد و ارائه راهنمایی های لازم در صورت نیاز
2.  برقراری نظم در بیمارستان و بخش ها
ترخیص
1.  نحوه برخورد پرسنل واحد ترخیص و سرعت انجام ترخیص
2.  پرداخت هزینه فقط در صندوق
سایر
1.  آیا جهت دریافت خدمات تشخیصی و درمانی، دارو ، تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی به بیرون از این مرکز ارجاع شده اید؟
2.  در صورت مثبت بودن پاسخ، کدام خدمات تشخیصی و درمانی، دارو ، تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی است؟
3.  از خدمات مدکاری در صورت نیاز رضایت دارید؟
4.  مهمترین عوامل و افرادی که رضایتنمدی شما را از خدمات بیمارستان فراهم کرده است بنویسید.
5.  مهمترین عواملی که بیشترین نارضایتی شما را از خدمات بیمارستان فراهم کرده است بنویسید.
6.  برای بهبود کیفیت خدمات و تامین رضایت بیشتر چه پیشنهادی دارید؟