|
2. |
وجود مکان استراحت مناسب برای اعضای هیات علمی |
|
|
|
|
3. |
وجود فضای کافی جهت فعالیت¬های آموزشی و پژوهشی |
|
|
|
|
4. |
فراهم نمودن تغذیه با کیفیت و مناسب |
|
|
|
|
5. |
فراهم نمودن تغذیه با کیفیت و مناسب |
|
|
|
|
6. |
وجود امکانات سرو غذا به نحوه مطلوب و مطابق شان اعضای هیات علمی |
|
|
|
|
7. |
وجود فضای آموزشی متناسب با برنامه¬های آموزشی، تعداد فراگیران |
|
|
|
|
8. |
وجود تجهیزات و تکنولوژی مناسب با تعداد فراگیران |
|
|
|
|
9. |
وجود امکانات و تکنولوزی آموزشی برای انجام روش¬های نوین تدریس(ویدیو کنفرانس، میز گرد....) |
|
|
|
|
10. |
وجود امکانات دسترسی به اینترنت و اینترانت |
|
|
|
|
11. |
امکان دسترسی به کتب مرجع تخصصی و مجلات علمی به روز |
|
|
|
|
12. |
وجود فضای مناسب مطالعه برای اعضای هیات علمی |
|
|
|
|
13. |
وجود امکانات سخت افزاری جهت آموزش و پژوهش |
|
|
|
|
14. |
فراهم آوردن ساز و کار مناسب برای هماهنگی و تعامل بین رشته¬ای بین گروههای مختلف توسط مرکز |
|
|
|
|
15. |
فراهم نمودن امنیت اعضای هیات علمی هنگام ارائه خدمات درمانی در کلیه واحدها و بخش |
|
|
|
|
16. |
استفاده نمودن از نظرات اعضای هیات علمی در تصمیم گیری-های مدیریتی و بهبود فرآیندهای آموزشی و درمانی |
|
|
|
|
17. |
محترمانه بودن رفتار پرسنل مرکز با اعضای هیات علمی |
|
|
|
|
|