|
2. |
استفاده از کارت شناسایی عکس¬دار توسط فراگیر |
|
|
|
|
|
4. |
آگاهی فراگیر از روند رسیدگی به شکایات بیماران، همراهان و مراجعین |
|
|
|
|
5. |
آگاهی فراگیر از فلوچارت ترخیص در واحد ترخیص |
|
|
|
|
6. |
آگاهی فراگیر از حفظ اموال در بیماران هوشیار |
|
|
|
|
7. |
آگاهی فراگیر از حفظ اموال در بیماران غیر هوشیار |
|
|
|
|
8. |
اگاهی فراگیر از لیست افراد مجاز قابل دسترسی به پرونده هنگام بستری بودن بیمار |
|
|
|
|
9. |
آگاهی و رعایت قوانین تحویل مدارک پرونده هر بیمار غیر از خودش فقط به بستگان درجه یک و افرادی که حکم قانونی دارند. |
|
|
|
|
10. |
آگاهی و رعایت فراگیر از عدم علامت گذاری یا اختصار نویسی بر تابلو بالین بیمار |
|
|
|
|
11. |
رعایت عدم استفاده از تلفن همراه هنگام پاسخگویی به مراجعین توسط فراگیران |
|
|
|
|
12. |
رعایت عدم استفاده از تلفن همراه در داخل فضاهای درمانی بخش¬های ویزه و اتاق عمل |
|
|
|
|
13. |
رعایت عدم تصویربرداری در بخش¬های ویز، اتاق عمل و در سردخانه توسط فراگیران |
|
|
|
|
14. |
آگاهی فراگیران از لیست گروه¬های آسیب¬پذیر و جمعیت در معرض خطر(کودکان، زنان باردار، افراد ناتوان، سالمندان، بیماران روانی، معلولان ذهنی و جسمی و ...) |
|
|
|
|
15. |
آگاهی از رنگ¬بندی دستبند شناسایی گروه¬های آسیب¬پذیر (استفاده از دستبند شناسایی زرد رنگ) و آلرزی (استفاده از دستبند
شناسایی قرمز رنگ)
|
|
|
|
|
16. |
رعایت استفاده از پرده و پاویون در انجام پروسیجرها توسط فراگیران |
|
|
|
|
17. |
آگاهی و رعایت استاندارد ملی پوشش بیماران |
|
|
|
|
18. |
رعایت انجام پروسیجرهای خاص توسط پرسنل همگن |
|
|
|
|
19. |
رعایت پوشش هنگام انتقال بیمار به سایر بخش¬ها و بخش¬های پاراکلینیک |
|
|
|
|
|