1. |
وجود برنامه توجیهی بدو ورود جهت فراگیران به صورت مناسب |
|
|
|
|
2. |
مشخص کردن وظایف متقابل فراگیران رده¬های مختلف نسبت به یکدیگر توسط مرکز |
|
|
|
|
3. |
متناسب بودن تعداد کلاس ها با برنامه¬های آموزشی بخش¬ها و تعداد فراگیران |
|
|
|
|
4. |
وجود امکانات سمعی و بصری مناسب، سالن کنفرانس |
|
|
|
|
5. |
وجود تجهیزات و تکنولوژی آموزشی مناسب |
|
|
|
|
6. |
امکانات دسترسی به اینترنت و اینترانت |
|
|
|
|
7. |
امکان دسترسی به کتب مرجع تخصصی و مجلات علمی به روز |
|
|
|
|
8. |
وجود فضای فضای مطالعات متناسب با تعداد فراگیران |
|
|
|
|
9. |
وجود امکانات مناسب سخت¬افزاری در کتابخانه |
|
|
|
|
10. |
امکان دسترسی به سیستم اطلاعاتی مرکز برای اهداف آموزشی و پژوهشی فراگیران |
|
|
|
|
11. |
امکان دسترسی به رختکن با کمدهای سالم و مجهز به قفل به تعداد مناسب |
|
|
|
|
12. |
وجود پاویون و مکان استراحت مناسب برای فراگیران |
|
|
|
|
13. |
فراهم نمودن غذای با کیفیت مناسب برای فراگیران |
|
|
|
|
14. |
فراهم نمودن امنیت فراگیران هنگام ارائه خدمات درمانی در کلیه واحدها و بخش |
|
|
|
|
15. |
محترمانه بودن رفتار پرسنل مرکز با فراگیران |
|
|
|
|
|