niazsanji
فرم نيازسنجي اعضای هیات علمی مباني ياددهي و يادگيري میزان نیاز به هر یک از کارگاهها پاسخ داده گردد.
مبانی یاددهی و یادگیری
1.  تئوريها و مدلهاي يادگيري
2.  اصول، شیوه ها و سبک های یادگیری دانشجویان
3.  اراهكارهاي تسهيل مطالعه و يادگيري در دانشجويان
4.  شیوه های پرورش خلاقیت در دانشجویان
برنامه ریزی درسی
1.  کلیات و مفاهیم برنامه ریزی درسی
2.  اهداف آموزش و حیطه های یادگیری
3.  روشهای نیازسنجی آموزشی
4.  تدوین طرح دوره و طرح درس
روشها و فنون تدریس
1.  شیوه های نوین تدریس
2.  طراحی آموزشی
3.  مدیریت کلاس درس
4.  استفاده از ابزارهای کمک آموزشی
5.  آموزش مهارت های ابزاری و آزمایشگاهی
6.  گزارش صبحگاهی
7.  جلسات ژورنال کلاب
8.  روشهای تدریس بالینی
ارزشیابی آموزشی
1.  روشهاي ارزيابي يادگيري- ( آزمونهاي كتبي، شفاهي و عملي)
2.  روشهاي ارزيابي بالینی (OSCE ، Minicex و استفاده از کارپوشه یا پورتفولیو)
3.  روشهاي تحليل و ارزشيابي آزمون‌ها و سوالات
4.  تعیین روایی و پایایی آزمونهای پیشرفت تحصیلی
5.  آزمونهای استدلال بالینی
ارزشیابی برنامه
1.  رويكردها و روشهاي ارزشيابي برنامه‌ آموزشي ( آزمونهاي كتبي، شفاهي و عملي)
2.  ارزشيابي دروني (OSCE ، Minicex و استفاده از کارپوشه یا پورتفولیو)
3.  ارزشيابي بيروني و اعتبارسنجي آموزش
پژوهش
1.  روشهاي پژوهش در آموزش
راهنمایی و مشاوره پژوهشی
1.  مهارتهاي ارتباطي و ارتباط با دانشجو ( آزمونهاي كتبي، شفاهي و عملي)
2.  روشهاي راهنمايي و مشاوره در آموزش علوم پزشكي
3.  نظام استاد راهنما و شيوه‌هاي ارتقاي پيشرفت تحصيلي دانشجويان
اخلاق حرفه ای
1.  کلیات و مبانی اخلاق حرفه ای و حرفه ای گری
2.  مبانی و چالشهای اخلاق حرفه ای در آموزش پزشکی
مدیریت آموزش
1.  رویکردها و شیوه های رهبری در آموزش عالی ( آزمونهاي كتبي، شفاهي و عملي)
2.  بعنوان مدرس، اگر نیاز به دوره آموزشی خاصی را احساس می کنید که در این فرم آورده نشده است لطفاً ذکر فرمائید:



بروزرسانی کد امنیتی