1. |
تئوريها و مدلهاي يادگيري |
|
|
|
|
2. |
اصول، شیوه ها و سبک های یادگیری دانشجویان |
|
|
|
|
3. |
اراهكارهاي تسهيل مطالعه و يادگيري در دانشجويان |
|
|
|
|
4. |
شیوه های پرورش خلاقیت در دانشجویان |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
کلیات و مفاهیم برنامه ریزی درسی |
|
|
|
|
2. |
اهداف آموزش و حیطه های یادگیری |
|
|
|
|
3. |
روشهای نیازسنجی آموزشی |
|
|
|
|
4. |
تدوین طرح دوره و طرح درس |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
استفاده از ابزارهای کمک آموزشی |
|
|
|
|
5. |
آموزش مهارت های ابزاری و آزمایشگاهی |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
روشهاي ارزيابي يادگيري-
( آزمونهاي كتبي، شفاهي و عملي) |
|
|
|
|
2. |
روشهاي ارزيابي بالینی
(OSCE ، Minicex و استفاده از کارپوشه یا پورتفولیو) |
|
|
|
|
3. |
روشهاي تحليل و ارزشيابي آزمونها و سوالات |
|
|
|
|
4. |
تعیین روایی و پایایی آزمونهای پیشرفت تحصیلی |
|
|
|
|
5. |
آزمونهای استدلال بالینی |
|
|
|
| |
|
|
|
|
1. |
رويكردها و روشهاي ارزشيابي برنامه آموزشي
( آزمونهاي كتبي، شفاهي و عملي) |
|
|
|
|
2. |
ارزشيابي دروني
(OSCE ، Minicex و استفاده از کارپوشه یا پورتفولیو) |
|
|
|
|
3. |
ارزشيابي بيروني و اعتبارسنجي آموزش |
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
1. |
مهارتهاي ارتباطي و ارتباط با دانشجو
( آزمونهاي كتبي، شفاهي و عملي) |
|
|
|
|
2. |
روشهاي راهنمايي و مشاوره در آموزش علوم پزشكي |
|
|
|
|
3. |
نظام استاد راهنما و شيوههاي ارتقاي پيشرفت تحصيلي دانشجويان |
|
|
|
| |
|
|
|
|
1. |
کلیات و مبانی اخلاق حرفه ای و حرفه ای گری |
|
|
|
|
2. |
مبانی و چالشهای اخلاق حرفه ای در آموزش پزشکی |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
رویکردها و شیوه های رهبری در آموزش عالی
( آزمونهاي كتبي، شفاهي و عملي) |
|
|
|
|
2. |
بعنوان مدرس، اگر نیاز به دوره آموزشی خاصی را احساس می کنید که در این فرم آورده نشده است لطفاً ذکر فرمائید: |
|
|
|
|
*
|
|
|
|
|
|
|
|