|
2. |
رفتار اجتماعی استاد با دانشجو و رعایت شئونات استادی |
|
|
|
|
**
|
|
|
|
|
3. |
توانایی مدیریت، کنترل و اداره مهارت های عملی |
|
|
|
|
**
|
|
|
|
|
4. |
نظارت مرتب بر نحوه اجرای مهارت های عملی توسط دانشجویان و ارائه تذکر لازم |
|
|
|
|
**
|
|
|
|
|
5. |
تسلط استاد به محتوای فعالیت های عملی مربوط به درس |
|
|
|
|
**
|
|
|
|
|
6. |
ارائه توضیحات لازم در شروع دوره (اهداف درس، وظایف فراگیران، کار عملی و ...) |
|
|
|
|
**
|
|
|
|
|
7. |
برقراری ارتباط بین مبنای نظر و مهارت های عملی مربوط به موضوع درس |
|
|
|
|
**
|
|
|
|
|
8. |
حضور به موقع استاد در محل آموزش مهارت های عملی |
|
|
|
|
**
|
|
|
|
|
9. |
نشان دادن نحوه انجام مهارت های عملی به دانشجویان |
|
|
|
|
**
|
|
|
|
|
10. |
استفاده از منابع جدید علمی در تدریس و تشویق دانشجویان برای مطالعه این منابع |
|
|
|
|
**
|
|
|
|
|
11. |
درخواست ارائه گزارش عملی دانشجو در خاتمه آموزش |
|
|
|
|
**
|
|
|
|
|
12. |
مهارت های علمی و آموزش بالینی |
|
|
|
|
**
|
|
|
|
|
| |